Maatregelen corona

Het coronavirus heeft grote invloed op ons dagelijks leven. Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, huurders en onze bezoekers staat op de eerste plaats. Daarom vermijden we persoonlijk contact zo veel mogelijk. Ook stellen we alles zonder spoed uit.

Op deze pagina leest u welke maatregelen wij nemen en wat dat voor u betekent. De laatste update van deze pagina was 15 maart om 18.45.

Onze medewerkers zetten zich in voor onze kwetsbare huurders
Onze senioren en andere kwetsbare groepen hebben het extra zwaar door het coronavirus. Wij zetten ons met het hele bedrijf voor hen in. Dat betekent dat onze kantoren sluiten en dat kantoormedewerkers onder andere helpen op de woongebouwen.

Daarom vragen we u om ons alleen telefonisch (via 040 265 4400) of per e-mail te benaderen als uw vraag of verzoek écht spoed heeft. We vragen u ook om afstand te houden van onze medewerkers en om uw afspraak uit te stellen als u verkouden bent. Wij hebben iedereen hard nodig.

Ons kantoor is gesloten 
U kunt géén afspraak maken om uw huur te betalen. U kunt de huur via de bank overmaken op IBAN NL 88 RABO 0188 2039 82. Zet uw naam, postcode en huisnummer in de omschrijving van de overboeking. 

Ter info: onze medewerkers zijn wel op kantoor aanwezig. Zij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. We vragen u om niet aan te bellen.

U kunt ons telefonisch en digitaal bereiken
Onze klantenservice (telefoon en WhatsApp) is bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur. 

Telefoon: 040 265 44 00
WhatsApp: 06 82 99 06 06
Contactformulier
Reparatieformulier
info@wooninc.nl

Wij komen alleen in noodgevallen bij u thuis om iets te repareren
Bijvoorbeeld als er iets kapot is en dat zorgt voor een gevaarlijke situatie. U kunt in dat geval 24/7 onze spoedservice bellen via 040 265 44 00. Heeft uw reparatie geen spoed? Dien dan via ons reparatieformulier een verzoek in. 

Onze medewerkers werken hard voor onze kwetsbare huurders. Wij hopen dat u begrijpt dat we daarom alle werkzaamheden zonder spoed uitstellen.

Wij komen niet meer bij u langs voor de eindinspectie
U kunt uw sleutels inleveren in de brievenbus van ons kantoor aan de Winston Churchilllaan 87. Stop ze in een gesloten envelop met een briefje met uw adres. In sommige woongebouwen kunt u de sleutels ook inleveren in een brievenbus op locatie, of bij de huismeester. Dit laten wij u in dat geval persoonlijk weten. Onze opzichters bezoeken uw woning als u de sleutels heeft ingeleverd. U krijgt daarna bericht met het resultaat van onze inspectie.

U kunt gewoon reageren op woningen op Wooniezie.nl
We zetten woningen die vrijkomen op Wooniezie.nl. U kunt hierop reageren zoals u gewend bent. Het duurt alleen iets langer voordat u de woning kunt bezichtigen als u wordt ingeloot. Wij nemen contact met u op voor een telefonisch intakegesprek.

-----------------------

Voor onze senioren geldt nog een aantal extra maatregelen:

Wij vragen iedereen om sociale contacten met onze senioren te vermijden
Wij nemen het advies van het RIVM zeer serieus. Onze medewerkers staan bij woongebouwen om bezoekers te wijzen op de gevaren en de hygiënevoorschriften. Sommige gebouwen zijn helemaal gesloten voor niet-noodzakelijk bezoek. Hier ondersteunt Van Egdom Beveiliging ons in het ontmoedigen van bezoekers. Woont in u een van onze woongebouwen? Zorg dan dat u alleen absoluut noodzakelijk bezoek ontvangt.

Wij hebben alle ontmoetingsruimten gesloten
Bewoners kunnen wel maaltijden afhalen, als er in het gebouw een maaltijdservice is. Deze maatregel geldt in ieder geval tot en met 6 april. Ook zijn alle groepsactiviteiten voor bewoners en medewerkers afgelast tot en met 6 april.

Wij maken onze woongebouwen voor senioren extra vaak schoon
We zorgen al sinds begin deze week voor extra schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten in al onze woongebouwen voor senioren. Tastoppervlakten, zoals deurklinken, worden minimaal een keer per dag extra schoongemaakt. Dit kunnen we in onze reguliere woongebouwen helaas niet doen. Schoonmaakbedrijven hebben een tekort aan personeel. Wij moeten daarom keuzes maken. U kunt zelf uw steentje bijdragen door bijvoorbeeld de deurklinken of de bel schoon te maken.

-----------------------

We bedanken iedereen voor hun hulp en begrip
We weten dat onze maatregelen voor u niet makkelijk zijn. Het is heel vervelend als u langer moet wachten op bijvoorbeeld een reparatie of het bezichtigen van uw nieuwe woning. Maar we weten ook: als we ons nu allemaal goed houden aan de instructies van de overheid, dan is alles straks veel sneller weer normaal. We danken u voor uw begrip en geduld.

We zijn ontzettend trots op onze medewerkers, die zich letterlijk dag en nacht inzetten voor onze huurders. Het is mooi om te zien hoe iedereen zich in moeilijke tijden zijn schouders eronder zet.

Bedankt ook voor alle positieve reacties en steunbetuigingen. We zien dat veel mensen en bedrijven zich inzetten voor onze senioren en andere kwetsbare groepen. Dat waarderen we enorm.

We willen in het bijzonder onze zorgpartners bedanken voor de goede samenwerking. En ook onze collega’s van de andere corporaties uit de regio. Als seniorenhuisvester van de regio staat ons personeel onder grote druk. Wij stellen alle hulp en betrokkenheid van de andere corporaties enorm op prijs.