Reparatieverzoek

Als er iets mis is met uw woning, bijvoorbeeld als er iets kapot is of niet werkt, dan dient u een reparatieverzoek in. U vraagt ons daarmee om het probleem op te lossen. Neem hiervoor contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur. Heeft uw verzoek spoed, bijvoorbeeld omdat er een gevaarlijke situatie ontstaat of de schade steeds groter wordt? Bel dan ook met 040 265 44 00. In de avond en in het weekend schakelen we u door naar onze storingsdienst. Zij helpen u verder.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Wie kan ik bellen bij een storing aan de lift?

​U kunt bellen met het bedrijf dat voor ons het liftonderhoud regelt. Dit nummer vindt u in en bij de lift. U kunt ook de alarmknop in de lift gebruiken. U krijgt dan contact met het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Hoe voorkom ik schade aan mijn woning door winterweer?

Een aantal handige tips om schade door bevriezing te voorkomen: 

  • Strooi zout in kunststof regenpijpen en kunststof balkonafvoeren.
  • Tap en sluit waterkranen af in niet-verwarmde ruimtes.
  • Bent u gedurende een langere periode niet thuis? Laat de centrale verwarming op minimaal 10 graden Celsius staan.

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken. Soms sturen we eerst een opzichter langs om het probleem te bekijken. Daarna maken wij (of een bedrijf dat wij inschakelen) binnen 2 werkdagen een afspraak met u.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Neem contact met ons op via 040 265 44 00. In de meeste gevallen repareren wij de schade. U betaalt de rekening van de reparatie dan aan ons. Soms kunt u die verhalen op uw inboedelverzekering of aansprakelijkheidsverzekering.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Aan wie geef ik mijn reparatieverzoek door?

U kunt met vragen en reparatieverzoeken gewoon bij ons terecht via 040 265 44 00. Als we de Vereniging van Eigenaars om toestemming moeten vragen, dan doen wij dat namens u.

Wat als ik in de avond of in het weekend een storing of schade heb?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel dan met 040 265 44 00. Buiten kantooruren schakelen we u door naar onze storingsdienst. Zij helpen u verder. Soms komt er zo snel mogelijk iemand langs, soms helpen ze u met een noodoplossing, zodat de reparatie kan wachten tot de volgende (werk)dag.

Wie bel ik voor een storing of klacht over mijn verwarmingsketel?

Werkt uw verwarmingsketel niet meer? Bel dan direct het onderhoudsbedrijf. U vindt de contactgegevens op uw meterkastkaart.