Klacht of geschil

We lossen klachten graag snel samen op. Het is dus belangrijk dat u uw klacht met ons deelt. Wij nemen altijd contact met u op om uw klacht door te spreken en samen naar een oplossing te zoeken. Komen we er samen niet uit? Dan is er sprake van een geschil. Een geschil kunt u voorleggen aan onze onafhankelijke geschillencommissie.

Veel gevraagd over Klacht of geschil

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening of de woonruimteverdeling. Hoe geef ik die door?

Neem contact met ons op en leg uw klacht schriftelijk aan ons voor.

Leg zo duidelijk mogelijk uit wat er is gebeurd en waarom u daar ontevreden over bent? Heeft u documenten die uw verhaal verduidelijken? Stuur die dan ook naar ons op. Geef ook aan wat u van ons verwacht: wat kunnen we nu voor u doen?

Vergeet niet om ons te laten weten op welk telefoonnummer en e-mailadres wij u kunnen bereiken. We nemen contact met u op om uw klacht door te spreken en samen tot een oplossing te komen.

Ik heb een klacht ingediend. Hoe gaat het nu verder?

U krijgt eerst een ontvangstbevestiging. Uiterlijk binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op. We proberen uw klacht dan samen op te lossen. De afspraken die we met u maken, bevestigen we vervolgens schriftelijk.

Ik ben niet tevreden met jullie reactie op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Wij doen er alles aan om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen. Het kan natuurlijk zo zijn dat u ontevreden bent met onze beslissing of onze oplossing. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan onze bestuurder.

Stuur uw reactie op onze beslissing of oplossing binnen 10 werkdagen naar Postbus 1234, 5602 BE Eindhoven ter attentie van de bestuurder, Angela Pijnenburg. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van haar.

Het kan zijn dat u het niet eens bent met de reactie. Dan is er sprake van een zogeheten geschil. Een geschil kunt u voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie via geschillencommissie@wooninc.nl. Bekijk het Reglement Geschillencommissie (pdf) voor meer informatie.