Huismeesters

Onze huismeesters zijn onze ogen en oren in onze woongebouwen. Ze houden een oogje in het zeil. Is er iets kapot in de algemene ruimtes? Dan zorgen zij dat het gemaakt wordt. Ook zetten onze huismeesters zich in voor de veiligheid van onze bewoners. Ze controleren bijvoorbeeld de toegangsdeuren en de brandinstallaties. Maar onze huismeesters zijn bovenal uw eerste aanspreekpunt. Is er iets aan de hand of heeft u een vraag? Aarzel niet om contact op te nemen met uw huismeester.

Veel gevraagd over Huismeesters

Wat doet een huismeester?

Een huismeester is uw eerste aanspreekpunt als het gaat om storingen, overlast of andere problemen. Daarnaast controleren huismeesters het gebouw regelmatig: werkt alles nog goed? Is er iets aan vervanging toe? Onze huismeesters bewaken ook de veiligheid in gebouwen. Bijvoorbeeld door regelmatig de brandmeldinstallaties te controleren.

In sommige van onze woongebouwen voor senioren hebben we een welzijnsronde. De huismeesters gaan dan elke ochtend langs de deuren. Bewoners geven met een bordje aan dat ze goed zijn opgestaan. 

Hoe bereik ik mijn huismeester?

U kunt uw huismeester altijd aanspreken als u hem of haar ziet. Daarnaast is uw huismeester overdag bereikbaar via zijn of haar mobiele nummer. Buiten kantooruren kunt u uw huismeester mailen.

Vaak hangen de contactgegevens van uw huismeester in de centrale hal van uw woongebouw. Bijvoorbeeld op het mededelingenbord. Wij zetten de contactgegevens van uw huismeester ook in al onze nieuwsbrieven. Kunt u de gegevens niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op, dan zoeken wij het e-mailadres en telefoonnummer voor u op.

Heeft mijn huismeester een spreekuur?

In veel van onze woongebouwen houdt de huismeester wekelijks een spreekuur. U kunt dit navragen bij uw huismeester.

Heeft u een vraag of opmerking? U kunt uw huismeester of woonconsulent altijd bellen of e-mailen. Daarvoor hoeft u niet te wachten tot het spreekuur.