Beheerders

Onze beheerders zijn onze ogen en oren in onze woongebouwen. Ze houden een oogje in het zeil. Is er iets kapot in de algemene ruimtes? Dan zorgen zij dat het gemaakt wordt. Ook zetten onze beheerders zich in voor de veiligheid van onze bewoners. Ze controleren bijvoorbeeld de toegangsdeuren en de brandinstallaties. Maar onze beheerders zijn bovenal uw eerste aanspreekpunt. Is er iets aan de hand of heeft u een vraag? Aarzel niet om contact op te nemen met uw beheerder.

Veel gevraagd over Beheerders

Wat doet een beheerder?

Algemeen

Een beheerder is uw eerste aanspreekpunt als het gaat om storingen, overlast of andere problemen. Daarnaast controleren beheerders het gebouw regelmatig: werkt alles nog goed? Is er iets aan vervanging toe? Onze beheerders bewaken ook de veiligheid in gebouwen. Bijvoorbeeld door regelmatig de brandmeldinstallaties te controleren.

Hoe bereik ik mijn beheerder?

Algemeen

U kunt uw beheerder altijd aanspreken als u hem of haar ziet. Daarnaast is uw beheerder overdag bereikbaar via zijn of haar mobiele nummer. Buiten kantooruren kunt u uw beheerder mailen.

Vaak hangen de contactgegevens van uw beheerder in de centrale hal van uw woongebouw. Bijvoorbeeld op het mededelingenbord. Wij zetten de contactgegevens van uw beheerder ook in al onze nieuwsbrieven. Kunt u de gegevens niet vinden? Neem dan gerust contactpagina met ons op, dan zoeken wij het e-mailadres en telefoonnummer voor u op.

Heeft mijn beheerder een spreekuur?

Algemeen

.

Wooninc

In veel van onze woongebouwen houdt de beheerder wekelijks een spreekuur. U kunt dit navragen bij uw beheerder.

Heeft u een vraag of opmerking? U kunt uw beheerder of woonconsulent altijd bellen of e-mailen. Daarvoor hoeft u niet te wachten tot het spreekuur.